Menu
navigation

Bunny Girl Diary Affiliates Tagboard Bloggie Clubs Gallery Credits

The Bunny Girl
webmistress

Put a simple introduction here, and make it short. For the rest of of the information about you goes in the Profile tab :)

Want to Follow Me?
Fan Profile | Friendster | YouTube | Blogskins

Wishlist
What a girl wants...

UNDONE
DONE

My Prince
Danson Tang Yu Zhe~ DT 4 EVER


Music
the melody

Playlist Code :)

The Past
Recent Posts

♥ happy new year ♥
♥ syok sngt ke weyh .? ♥
♥ new blog ♥


Archives

December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
August 2011


Welcome message goes here :]
If you'll use this layout. Please do follow me on my blog
@The Slumber Bunny ~ Lhezs
Thank You!
Hi Disclaimer! Put anything here. It's either a notice to your visitors or a welcome message, it's up to you :)
♥ penyeri hidup aku ♥
Friday, January 7, 2011 @ 11:47 PM

salam readers . 
 hari ni akan ku cerita tentang orang yang paling buat aku bahagia dalam hidup .


family ku yang tercinta .
my everthing .
my life .
starting from my father .
ayah adalah ayah saya yang paling terbaik .
dia faham apa yang anak dia nak .
sanggup menghabiskan duit demi pelajaran anaknya .
then , ibuku yang tercinta .
ibu saya is the best mother .
ibu saya sangat sempoi .
melawak tak ingat dunia .
:D
the last one .
my adik yang ngok ngek .
*sorry dear ,
dia adik yang paling gila dalam hidup saya.
muahahaha . jaad kan saya .
:)
apa2 pn family adlah yang utama dlam hdup saya .




kawan karib selamanya .
sumpah .
korunk memang gempak babe .
tersangat lha best bile dgn korunk . 
gelak sjaa kerjanya . 
walaupun dah nak spm . 
gelak ketawa ttp kerja kita orang .
 mulai dari kanan gambar .
nur nadiah yusoff , nur aina mardhia mohd esmadi ,nurlisha ahmad kamer , nur zulaikha , lily nuratiqah dan terakhir sekali nur syafiqah aishah .
kami comel-comel belak . ye saya perasan kan .?
korunk . saya sayang sama kalian .


he is the one i choose .?
maybe for the future .
mohd nor saiful .
dia kekadang kan , sangat the naughty .
:)
walaupun ada yang kurang senang dengan sikap dia .
so what .? 
saya lebih kenal dia daripada kawan-kawan saya yang lain.
awak .! kalau awak baca saya punya blog .
saya nak awak tahu yang saya tetap sayang awak sampai bila2 .!
insyaallah .
saya mengharapkan dia yang terakhir .
amin.!




selain daripada mereka2 di atas .
ada lagi orang yang saya sayang dalan hidup saya .
ini dia teman yang paling rapat dengan saya .
siapa dia .?
of coz lha kazen saya sendiri .
nur amalina izzati nama dia .
nama manja .?
along .!
walaupun perbezaan bulan kami bersebelahan sajaa .
akn ttapi , saya nmpak lebih tua dari dia
seriously , dengan dia lha aku boleh bergosip gla2 ..
dia sangat sporting .
hey makcek . kalau u baca i punya blog .
i syang u sys .!
:)

my abg.
Mohd Haikal Iskandar .!
dia memang best .
apa2 masalah kekadang saya story kat dia .
walaupun dia busy , saya busy .
dia tetap dalam ingatan .
dah 4 tahun dia jadi abg angkat saya yang paling saya sayang .
:)
abang .! adik sayang abang .
ada jugak beberapa orang yang saya sayang tapi malas nak upload gambar.
setakat ini je yang saya mampu tuliskan . sebab masa dah nak abis neyh .
esok2 certa lagi k kengkawan .

btw .!
sebelum terlupa .
untuk sesiapa yang menduduki spm tahun ini .
do your best . study hard .
jangan sampai pecah kepala otak sebab belajr sudaa lha .
tyme belajar , belajar .
tyme main , main .
tiada yang mustahil kalau kita cuba usaha .
:D
chill ~

assalamualaikum .






0 Dropped Some Love